piątek, 25 grudnia 2015

ZACISZOWY TAG


  1. Jak wygląda 24 grudnia w Twoim domu? Cóż.. jest to bardzo długi dzień. Wszyscy wstajemy rano i zaczyna się wielkie sprzątanie i szykowanie potraw. Zazwyczaj pomagam mamie w gotowaniu i uprzątaniu mieszkania. Poleruje wszystko dokładnie - drzwi, szafeczki i płytki na ścianach. Potem gotujemy potrawy, nakładamy je na talerze, czy pólmiski i nakrywamy do wigilijnego stołu.
  2. Czy na Twoim stole zawsze znajduje się 12 tradycyjnych potraw? Niestety nie. Potraw na stole w moim domu zazwyczaj jest około 10, bo nie robimy ani kutii, ani karpia.. Taka już nasza tradycja.
  3. W jakim wieku dowiedziałaś się, że Święty Mikołaj nie istnieje? Tak naprawdę to nie przypominam sobie bym w ogóle w go wierzyła. Nie pamiętam siebie jak miałam 5 lat czy 4, ale pamiętam mnie jako 6-latkę i wtedy już nie wierzyłam w Mikołaja.
  4. Kto w Twoim domu i kiedy ubiera choinkę? Choinkę zazwyczaj ubiera moja mama, zwykle dzień przed Wigilią. Nigdy nie ubieramy zgodnie z tradycją w Wigilię, gdyż wtedy po prostu nie mamy na to czasu.
  5. Jaką masz choinkę w domu? Żywą czy sztuczną? W tym roku jest choinka sztuczna, w zeszłym była żywa. Tak naprawdę jest różnie, w tym roku postawiliśmy na żywą, gdyż choinka stoi przy grzejniku i obawialiśmy się, że do lutego by nie wytrzymała.
  6. Jaka jest Twoja choinka? Idealnie przystrojona czy "trochę tego, trochę tamtego"? Choinka jest bardzo ładnie przystrojona, nie tak, że każda bombka z innej parafii. Wszystko jest dobrane kolorystycznie i aby wyglądało elegancko i dostojnie.
  7. Czy zmieniasz jakoś wystrój swojego pokoju na święta? Zazwyczaj nie tak bardzo - tylko stawiam szopkę zrobionę przez mame, wieszam lampki do karnisza i to wszystko.

Do tego tagu nominuję:
  • colorfulsoull
  • jejwysokoscjulia
  • jakubowy
Będzie mi miło jeśli odpowiecie na te pytania. Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny post. Czytałam go z przyjemnością. Mogłabyś zmienić tło gdyż bardzo odwraca uwagę od postu i ciężko się skupić. Powodzenia i wytrwałości w pisaniu!   http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, u mnie też zazwyczaj znajduje sie ok 10 dan ;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń