niedziela, 27 grudnia 2015

CNDirect - zamówienie i przydatne gadżety

Hej! Niedawno zamówiłam kilka przydatnych gadżetów od strony CNDirect. Dzisiaj chciałabym Wam je zaprezentować. Zapraszam dalej :)

Number 1 - szminka



Ja zamówiłam taką szminkę w kolorze cegły, troszkę z domieszką czerwieni i muszę powiedzieć, że póki co bardzo mi się podoba, zobaczę, jak będzie mi się spisywać i na pewno dam wam znać ;)

Number 2 - Pilniczki

Pilniczki są dosyć ostre, ale mi to odpowiada. Bardzo je potrzebowałam, gdyż czasami muszę spiłować paznokcie, a to jest taka rzecz, którą często niestety gubię ;)) Dostałam ich sporo, także mam nadzieję, że od razu wszystkich nie zgubię ;)

Number 3 - Lampa

Jest to taka fajna lampa do efektownego robienia paznokci. Cóż.. jeszcze takiego cudeńka nie mam, więc czas wypróbować. :) Mam nadzieję, że się sprawdzi ;)

Number 4 - Podkładka pod dłoń

Taka podkładka służy lepszemu malowaniu paznokci, po prostu jest wygodniej. Już ja zdążyłam przetestować i mogę powiedzieć, że rzeczywiście zdaje egzamin. Paznokcie maluje się łatwiej, oraz co ważne, efekt jest bardziej zadowalający. Fajne jest też to, że ten pokrowiec, czyli tą zebrę można z łatwością ściągnąć, więc można wyprać, co jest ważne, bo jak widzicie jest on z dużą częścią bieli, więc może szybko się brudzić.

Number 5 - Bransoletka


Bardzo lubię tego typu biżuterię i myślę, że wygląda całkiem ładnie, prawda?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz