środa, 23 grudnia 2015

Witajcie

Witajcie!

Na początek się przedstawię. Mam na imię Karolina, mam 18 lat, w tym roku idę na studia. Jestem początkującą youtuberką i blogerką. Dlatego każda Wasza rada i wskazówka będzie dla mnie bezcenna. Na blogu chciałabym dodawać różne porady, rady, stylizacje, haule. Mam nadzieje, że Wam się spodoba i zostaniecie tutaj na dłużej. Mogę Wam obiecać, że będę dodawała wpisy regularnie, a do października codziennie. Potem nie wiem jak będzie z czasem, bo jak wiecie rozpoczynam rok akademicki, ale na pewno znajdę choć chwilę czasu. :)
Pozdrawiam Was gorąco :D

1 komentarz:

  1. Radziłabym ci spersonalizować bloga :) a do tego nie pisać obs/obs bo nikt już na to nie idzie. Ogólnie widać, że pomysł masz, ale realizuj go bez błagania o wejścia na blog :)

    OdpowiedzUsuń